21 maj 2013

Pokoik Dziewczynki


Kolor różowy lubiłam zawsze.
Tak, jak błękitny, miętowy, lazurowy, fioletowy, jagodowy, turkusowy...
I złościło mnie, że "świat" przejął ten kolor w nieznośnej formie i natężeniu na regałach z zabawkami "tylko dla dziewczynek".
Różowy stał się synonimem ohydy, obciachu i patriarchalnego uciemiężenia.
Odzyskuję go systematycznie, bo nie mogę udawać, że go nie lubię. Pisałam o tym TU :-)
Chcę, żeby ta nasza dziewczynkowa, pastelowa strona nie była nam zabrana, ometkowana i oznaczona, jako gorsza, słabsza, głupsza.

Bawimy się z Zosią kolorami, różowy kochamy obie :-) Pilnuję tylko, żeby róż był wdzięczny, a nie przesłodzony, jak tort. Czyli, jak na różowo, to bez falbanek, koronek, kwiatuszków, misiów.
Sam RÓŻ :-)
A Zosi nasze sympatie kolorystyczne zupełnie nie przeszkadzają w byciu kategoryczną, władczą dziewczynką, zupełnie nie "różową" - uległą i delikatną.
Plany na przyszłość Zosia ma takie, że będzie piłkarką i malarką. 

Zapraszam Was do pokoiku Zosi, bo ostatnio przeszedł małą metamorfozę i teraz jest taki, jak lubimy. Przybyła nowa-stara szafa, która jest absolutnie przepiękna i wygodne łóżko do spania. Jest dużo miejsca do zabawy, rysowania, czytania.
Zwróćcie uwagę na rodzinę króliczków - tata przy garach, mama w fotelu - równouprawnienie na pastelowo :-)



9 komentarzy:

  1. Trochę ciężko ta szafa wygląda przy łózeczku, nia dałoby jej się zamienić miejscami z komodą ? Poza tym - lekko, kolorowo, fajowo ;) pozdr mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wtedy ciezko wyglada komoda ;) wole szafe :) pokoik jest nieustawny, w ksztalcie trapeza, ten uklad, mimo ze nieidealny, jest najlepszy. Pozdrawiam Cie Mi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sówki, a pokoik jest doprawdy uroczy. Jaka szkoda, że lokum nastolatki nie wygląda już tak ślicznie;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko, dlatego wyzywam sie póki moge :) juz mój 8-latek zabrania mi zbytniej ingerencji w swój pokój.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, kolorowo:)
    bardzo lubię żywe, głębokie barwy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba;) Sama bym tam chętnie zamieszkała, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny pokoik:)

    Chciałam też zaprosić na mojego bloga, prace z dziećmi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny pokoik jak z bajki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Uwielbiam Twoje komentarze :-)
Pisz, polemizuj, pytaj. Dzięki temu blog żyje.